Auto-Probe s.r.o.

kontakty

MimosoudníAUTO-PROBE s.r.o.
NA KLAUDĚ-JIVNO 53
ČESKÉ BUDĚJOVICE 37371

IČO: 49060678
DIČ: CZ49060678
GSM: +420 605 181 281
Fax: 387 228 200
E-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
Web: www.autoprobe.cz

   

Otevírací doba:

Po - Pá 9:00 - 17:30
So -po tel.dohodě
Neděle -ZAVŘENO

 

Kutil Petr, +420 605 181 281 - vedoucí prodeje+financování vozidel

Auto-Probe s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Č.B. oddíl C , vložka 15860

 

V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Těšíme se na Vaší návštěvu!

 

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

 

1/ INFORMAČNÍ POVINNOST PRODÁVAJÍCÍHO

 

Obecná informační povinnost

 

Dle § 14 odst. (1) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „ZOS“), „prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách. Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podle věty první a druhé rovněž v těchto obchodních podmínkách“.

 

Prodávající, za předpokladu, že naplní dikci zákona, může způsob poskytování informací přizpůsobit charakteristikám svého podnikání. Jednou z forem, jak tuto zákonnou informační povinnost naplnit, mohou být i tzv. reklamační řády vydávané podnikatelem. S výjimkou oblasti telekomunikací, služeb finančního trhu a energetiky (podrobné vymezení v § 20e ZOS) je subjektem mimosoudního řešení sporů Česká obchodní inspekce.

 

Prodávající může použít např. tuto nebo podobnou formulaci:

 

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

 

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

 

Email: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript " href="https://www.coi.cz/pro-podnikatele/informace-pro-prodejce-zbozi-a-sluzeb/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/"> Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
Web: adr.coi.cz

 

 

 

 

 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak do 48 hod.